HELLUU LAZY SATURDAYS

Toronto, Canada- SpringbreakToronto, Canada- SpringbreakToronto, Canada- SpringbreakToronto, Canada- SpringbreakToronto, Canada- Springbreak
Just some photos of where I stayed a few days ago. Pretty nice huh? (;

HEJ!
Har inte gjort så väldans mycket idag om man jämför med mitt ‘vanliga’ liv i Boston – vilket känns hur gött som helst! :)
Började dagen med att springa lite- lite ont i magen fortfarande, så var lite rädd att gårdagens middag och allting kanske skulle trilla ut, men klarade mig hur som helst. Kanske inte var helt hundra procent redo att börja springa igen, haha. Tappade bort mig lite när jag skulle tillbaka eftersom varje hus här ser PRECIS likadant ut- som i Amerikanske filmer ni vet? Alla bara står radade efter varandra, och jag kom inte ens ihåg vad gatan heter, så fick springa ett par extra varv, men antar att det var lika bra det, haha.

Sen då? Åt lite mat, sen åkte jag och min kusin och shoppade lite. Det känns sjukt konstigt att hon redan har körkort och kan köra mig runt kan jag säga er! Ska försöka lägga upp bilder på vad jag köpte om jag har tid över någon dag, men kan jo inte lova er något. Lite böcker och toppar hur som helst.

Okej, ha det bra. Vi hörs snart igen!

HI!
I haven’t really done that much today, if you would compare it to my rather busy life in Boston- which is absolutely fine by me!
Well, I started the day of by running- I don’t think my stomach liked it that much, since I felt like yesterday’s dinner was gonna come up ANY minute this morning. I guess I was a bit to eager about running again huh. Then I kind of got lost when I was trying to find back home, haha, since all of the houses look almost exactly the same to me. Well well, I made it home after a while so no worries. I just had to do a bit of extra running, which I guess was a good thing.

After that I had some food, and my cousin and I went shopping. It feels so weird that she already has her license and gets to drive me around. I’ll try to post some photos of what I got, IF I’ll get time to. And anyways, it’s just some books and tops.

Alright, have a good one! See you soon!

Leave a Reply

