JETLAGGED NIGHTS AND MISSED BUDDIES

Hej! Jag är tillbaka i Götet nu! Förfasades lite över hur kallt det var (noll grader (HA, vad klen jag har blivit! Vi svenskar som ska tåla ‘kylan’)) så sprang in på Gina Tricot och köpte en mössa bara för att jag frös så himla mycket. Annars då? Överraskat min vän. Lurade i henne att jag skulle vara hemma den 20;de, landade igår, träffade på henne idag och dök upp runt hörnet. Många tårar och “det känns så overkligt” kommentarer ifrån henne.

Sov fjorton timmar förra natten, så trött var jag. Hade säkert sovit fjorton till om inte mamma väckt mig, och var helt utmattad resten utav dagen. Nu hade jag dock så himla svårt att sova, så beslöt mig att gå upp klockan ett för att äta; jävla jetlag. Till min lycka hittade jag djupfrysta körsbär i frysen; jag älskar mina föräldrar alltså. Lite coldplay till det. Brukar alltid sätta på lite coldplay när jag har svårt att sova. See you soon live är nog det finaste klippet som finnns.

Hi! I’m back in Gothenburg! Got terrified of how cold Sweden is (0 celcius (Ha! I’ve become so weak! Aren’t all swedes meant to handle cold well?)) so I had to run into a store just to buy a warm hat because my head was freezing so. Otherwise? I’ve surprised a friend of mine! Told her I was going to be at home the 20th and showed up today instead and said hi to her. Many tears and “it feels so surreal”  comments from her.

Also slept fourteen hours last night, I was so tired. I bet I had sleept another fourteen hours unless my mom wouldn’t had woken me up. I felt exhausted the rest of the day, but I couldn’t really fall asleep now, so after a struggle to fall asleep I decided to get up at one o’clock to get some food into my stomach; stupid jet lag. To my happines I found frozen cherries in the fridge. My parents must really love me.

I decided to share some coldplay with you guys. It’s the best music when you can’t sleep.

xx,
ii

Leave a Reply

