GBG, ba-ba-ba

GÖTEBORG
Zupp dudes!
Ovan är ett liten del utav ett konst projekt (Ja, jag vet att det är på svenska). Förhoppningsvis blir min grafits stencil klar snart, och det hamnar uppe på en vägg i Argentina innan jag åker. Lovar så klart att ta kort om det blir av!

Annars då? Nu är det cirka två-tre veckor kvar i Buenos Aires! Helt omöjligt att greppa, men vilket samtidigt betyder att jag har hur många viktiga prov och inlämnings-uppgifter som helst kvar. Jag dör lite inombords bara att tänka på det, fick 4,5 timmar sömn i natt också och insåg att jag troligtvis missar min före-middag-tupplur (Ja, jag var ganska seriös sist jag pratade om tupplurar i min blogg, tyvärr).

Är så trött och hjärnan känns som potatismos! Snart ska vi ha idrott utomhus också, som tur är är det runt 21-25 grader ute, för ett par veckor sedan var det 30-35 grader och sol ute och vi hade idrott. Då DOG jag på riktigt. Problemet med att ha idrott här är att man har värsta ångest innan varje gång; man har jo så mycket annat att göra som är viktigt. Efteråt känns det ganska gött dock.

Ska försöka dela med mig utav mer bilder ifrån mitt liv när jag har tid igen, puss.
xx,
ii.

One thought on “GBG, ba-ba-ba

  1. åhhhh liisa inte långt kvar nu! ta djupa andetag bara, vill ju att du ska levanära du kommer tillbaka också! Njut av varje sekund även om du är dödstrött och har plugg över huvudet. Vi älskar dej och är extremt stolta över dig. DU ÄR JU FÖRFAN I ARGENTINA. tänk sen när vi är 30 och du berättar om ditt liv i argentina när vi snackar om hur vi spendera 90 % av våran tid framför datorn. stencilen är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt snygg/cool/ball jag tappar andan typ.du är vackrast darling och vi saknar dig som attan, kram och pöss från din retardeda kompis. <3

Leave a Reply

