It’s always darkest before the dawn

Hej!
Förlåt; jag är en dålig bloggare.
Jag älskar er alla där hemma så himla mycket, och jag tänker på er hela tiden ska ni veta, jag har inte glömt er. Det är bara det att jag går upp cirka klockan 6 varje morgon och går och lägger mig klockan tolv, och varenda minut där emellan är jag upptagen. Jag vill verkligen blogga och prata med er, men tänk på att jag snart är hemma igen (brukar visualisera mig sittandes i Espresso house med en chai latte med mina närmaste vänner när det blir för jobbigt (fast har börjat dricka kaffe nu (I know (woah woah woah))).

Puss & kram, från en liten svenne/est i Argentina.

Leave a Reply

