My Buenos Aires bag

Buenos Aires - Shopping
Okej, eftersom jag haft min inbox helt ööööversvämmad med frågor om vad för väska jag bär i Buenos Aires tänkte jag göra ett inlägg om det (skoja bara by the way, inte en kotte har frågat mig det. Det Är jo nästan som om ni inte bryr er…)
Hur som helst, köpte den här guldklimpen för ett par veckor sen! Mysigt blommönster, rymmer min system kamera till hundra procent (utan att man skulle ana att den finns där i), plånbok och andra nödvändigheter. Sen knyter man ihop den till en liten boll som är idiot säker mot ficktjuvar; här kan ingens hand slinka in och knycka ett par stålar. Om man inte skär upp botten eller remmarna och springer iväg så klart, men det är en annan historia (Brukar ni också tänka på sådant eller är det bara jag?) #Nöjdtjejtjoho

Thought I’d make a small blogpost about my bag (remember when that kind of stuff was all my blog used to be about? Good old times).
I got it a few weeks ago and I’m deeply in love with it; the cozy flowered pattern and the fact that I can store my camera inside of it (and you wouldn’t be able to tell) and other items such as wallets. And then you can tie it together into a ball so that no one can creep up from somewhere and steal your stuff from you while your bag is open. Practical, definitely. #happygirl

2 thoughts on “My Buenos Aires bag

Leave a Reply

