Monday night

Buenos Aires
Har insett att det på sista tiden börjat trilla in lite nya läsare, så hej hej, vad kul!
Har inte mycket att skriva. Har förberett ett stort blogg inlägg med bilder ifrån fredagens middag (alltid Fredagens middag) men har knappt haft tid ett pilla på dem så värst mycket.
Annars då?
Det regnar i staden igen. Inte så trevligt, det finns inga vackra neonlampor som lyser upp gatorna eller tak som skyddar huvudet. Sen att det är massa hundskit på varje ledig kvadratcentimeter som förmodligen också slinkar in i skorna med regnvattnet är en helt annan femma som vi inte ska prata om.
Har för övrigt inte fått tag på mina pengar än; fortfarande pank och vilse i storstan (haha, skoja. Eller inte, jag menar, är jo luspank. Men annars är det bra). Ska försöka få tag på ett par extra dokument som behövs för att få tag på mina älskade pengar (för alla som inte fattar något; tappade bort mitt bankkort och mamma och pappa skickade pengar till mig via ett företag som skulle låta mig ta ut dem idag (använder bloggen som ett forum när jag har noll tid att skriva till mina nära och kära (jag älskar er! (nästan lika mycket som jag älskar parenteser!)))

Okej, nog med fumliga meningar skrivna mitt i natten; måste spara min hjärnkapacitet för resterande läxor i natt. PUSS OCH KRAM Sverige!

Leave a Reply

