Önskar att jag hade ord att prata med. (Känn ingen sorg för mig)

Hej!
Sitter här och pluggar spanska, rättare sagt hur klockan fungerar.
Inte gjort så mycket idag, om vi bortser ifrån skolan; alltid mycket att göra där. Fick cirka 5 timmars sömn pga. alla läxor, sorgligt nog vänjer man sig ganska snabbt.

Ska försöka hämta ut min tvätt idag (hade det jäkligt svårt att lämna in den igår med noll spanska kunskaper). Kommer bli knepigare idag, då jag slarvat bort kvittot. Så duktigt. Antar att jag får göra en uppföljning på det här problemet. #varför-krånglar-allt-i-argentina-för?

Taggar för middagen idag, vi har olika “lag” (house’s) på tgs, och i kväll kommer alltså vårt hus (haha, låter inte klokt på svenska; tänk Harry Potter så fattar ni (kanske)) att äta middag tillsammans. Tror att vi pratade om grillat/empañadas? Låter gott!

Hoppas ni har det bra i Sverige! Saknar er så mycket ibland att jag inte riktigt vet vad jag ska göra av mig själv! <3 :)

Leave a Reply

