SMUTSIGA UNDERKLÄDER OCH SPANSKA LÄXOR

I shall see pinkUntitled
Photos: flickr (click on the image for source)

Hej! Önskar jag kunde blogga lite mer, men det är på packat schema – hela tiden. I helgen så gick vi i alla fall på en opera (cirka 25 personer), och alla klädde upp sig för det vilket var kul att se. Tog ett par bilder med mobilen, men dem är bara sorgliga att se på. Om skolan lägger upp något foto så ska jag försöka visa er det.

Annars då? Kom tillbaka för inte så länge sen ifrån en idrottsdag med skolan, gymmat och dansat hiphop i x antal timmar. Inte all för pjåkigt. Har dock världens i-lands problem – inga rena kläder att ta på mig. Packat ner alla min tvättkläder i världens största tvättpåse som jag släpade runt på i Buenos Aires för att upptäcka att allting är stängt pga. helg/holiday. Får fixa det i morgon antar jag, om jag blir klar med alla spanska läxor ifrån idag.

Hörs!

Leave a Reply

