Fall in love

Buenos Aires
Nej det här är inte ett inlägg där jag kommer annonsera att jag gått och kärat ned mig i någon argentinsk kille totalt, även om man kunnat tro annat av bilden ovanför.
Tänkte bara skriva ett litet Hej när jag fick ca tio minuter över (för att vara ärlig snarare 50 minuter, men spenderade det mesta av den tiden på att dricka té och äta mango med min rumskamrat).

Bilden ovanför är föresten för ett arbete i engelska om någon undrade.

Hur har min dag varit? Bra! Har tagit 4 st olika taxis medan min mexikanska kompis intervjuade taxi chaufförerna på spanska. Inte varje dag! Kom nyss tillbaka ifrån ca 1 timme yoga med ett par klasskamrater, aaaasgött att varva ner lite. Ganska kallt väder utomhus idag. Måste skynda mig för att hinna till ett slags informationsmöte nu, så hoppas att vi hörs snart! Kram.

Leave a Reply

