kvällsinlägg!

buenos airesbuenos airesbuenos aires
Hej!
Meningen var att det här inlägget skulle blivit postat igår, men så var inte fallet (internet strular i vårt rum). Här är ett par kvällsbilder ifrån fredagen!
Igår hände inte så mycket, jag och ett par tjejer hängde på Starbuck och drack smoothies och kaffe, sen gick vi runt och utforskade Buenos Aires. Hittade ett par söta toppar i några affärer som jag slog till på. Sen hittade vi ett grymt lunchställe där jag åt några empanadas (är helt beroende) med ananas och skink fyllning, sen en med scampinion och biff fyllning. Gott.

Sen, om jag minns rätt, gick vi förbi ett gulligt cupcake ställe och köpte med oss cupcakes hem, och såg på dokumentären “the cove” om delfiner i Taji, Kina, som blir fångade och dödade (23.000 per år).
Senare såg mer eller mindre alla på hitta Nemo ihop, vilket var galet mysigt. Speciellt med ca 4 kg glass till.

Haha, är ganska medveten om hur ytligt det här inlägget är, ni får ursäkta mig. Tusen pussar och kramar till Christine som gjorde min kväll igår genom att göra världens sötaste youtube video där hon hälsar till mig och berättar om hur hon har det! Så söt! :) Slutade just prata på Skype med mami, så antar att det är dags att ta tag i dagen. Har gaaalet mycket att göra i skolan, som alltid.

Hörs!

Leave a Reply

