hello sparkles and flies

Hallå där!
Här kommer ännu ett inlägg utan bilder ifrån Argentina!
Sitter på en sk. studyhall igen! Vi har galet mycket läxor, stannade på vår takvåning och pluggade i eftermiddags (vi har en gigantisk säng rakt under himlen precis intill poolen) vilket var bra, fick en hel del gjort. Gått ifrån 11-att-göra uppgifter till endast fem, och ingen utav dem är till i morgon.

Är helt öm i musklerna just nu, vi hade en hemsk work out i torsdags, och skulle gått till gymmet i söndags, men var uppe för tidigt så fick gå och träna på balkongen i cirka en timme innan gymmet öppnade, så var helt svettig och slut innan jag ens gick in dit.

Har en halvtimme kvar att plugga, så tror jag ska boka av lite saker nu. Önskar jag kunde dela med mig utav något intressantare, men är ledsen att göra er besvikna. Nu vet ni i alla fall att jag fortfarande lever, haha. Puss puss.

Leave a Reply

