Argentina

Buenos aires
Hej Sverige (och världen)! Här är en Iphone bild ifrån BA! Sitter återigen på studyhall (plugga är mitt liv nu), och bilden är ifrån ett bild-projekt.

Har fōr tillfället inte många bilder att dela med mig av, men i morgon ska vi tydligen iväg på någon slags tango förestāllning (från 15.00 till 22.00), vilket betyder att kameran kommer att laddas i natt för nya uppdrag i morgon! Så vi slipper med andra ord lite utav skolan, vilket är hur gött som helst (haha, varför valde jag IB ens?) Vi har förresten Photoshop CS6 på våra skoldatorer, hur grymt som helst.

Idag hade vi för övrigt en helt vanlig skoldag, massor utav plugg. I slutet utav dagen hade vi en idrottslektion, vi hyr en fotbolls plan mitt i stan, vilket känns ganska ovant att springa runt på en gigantisk plan omgiven utav höghus, men hur underbart som helst. Dock körde jag fys träning, och har redan alldeles för ont i mina klena muskler. Kan knappt bärga min inför morgondagens träningsvärk (notera sarkasm), dock grymt att verkligen ha tränat för första gången på flera veckor.
& med det sätter jag stopp för dagens inlägg. :)

Leave a Reply

