Studyhall

Hej! Har ca fem minuter kvar utav studyhall, vi har haft ett 1,5 timmars långt studyhall efter middagen som vi har varje kväll, och jag fick lite tid över för att blogga!
Idag har vi haft skola från cirka åtta på morgonen, jag har hunnit mejla fram och tillbaka med världens underbaraste bästis hemma i sverige (saknar dig Malin!) och sen shoppat en sjal och en väska för drygt 400 pessos. Ingen koll än om det är mycket eller lite i svenska kronor, måste börja lära mig det där.

Har fortfarande inte lärt mig någon spanska än. Alla blev dock galet imponerade utav min spanska vid middagen när jag beställde ett till glas vatten, tills de såg att jag hade meningarna som anteckning på min mobil vill säga.

Hörs, puss puss.

One thought on “Studyhall

Leave a Reply

