middag & sånt

Hej!
Här kommet ett drös med bilder!
I fredags åt vi ute på en argentinsk restaurang, så det är ungefär sånt här vi äter när vi äter ute. Det var svindyrt och gigantiska portioner, så jag och en kille delade på en portion. Efteråt gick vi ut och åt glass. De tre personer närmast på första bilden är förresten min “advisory group” (plus en jättetrevlig lärare) som jag kommer att ha middagar med under varje fredag kväll på olika ställen och hitta på olika aktiviteter med och tanken är typ att jag ska kunna rådfråga dem och komma dem närmare, vilket är trevligt.

I går så hände inget speciellt, vi hade en IB conferance i cirka 4 timmar (vi skulle komma på ett område/problem i världen som vi skulle vilja ändra på) och sen spelade vi i våra “hus” lag, och hade pizza night igår och såg på film ihop (a walk to remember) och nu måste jag gå och äta frukost. pusspuss

Leave a Reply

