Inlagg 2!

Okej, har kommer ett till inlagg utan svenska bokstaver (som jag om jag ska vara arlig ocksa stor mig pa oehort mycket da jag laser allting med en heeeemsk amerikans accent i mitt huvud nar jag laser igenom det, if you know what I mean.).

Ar hemskt ledsen for att jag inte har haft nagot inlagg med bilder i, men tror att det kan droja ett tag da jag kanner mig ganska so obekvam med att promenera runt med min gigantiska kamera vaska. Tydligen ar vart omrade fullt av fiktjuvar, sa vi har massa nya regler osv. for att undvika liknande incidenter som det med mitt halsband, tex. gar vi mycket mycket mer uppdelat nu (i 3-4 grupper) och tar massa omvager for att inte dra uppmarksamhet (later kanske ganska overdrivet? Jag kan dock forsta lararna m.m med tanke pa all utrustning vi tvingas slappa runt pa).

Jag kommer inte riktigt ihag var jag var pa vag med det har inlagget, men ville bara skriva hej och beratta om min dag. Fick ga upp vid klockan 6 (lite mitt fel, glomde/hann/orka inte lasa en grej for engelska lektionen dagen innan sa fick gora det pa morgonen), och ca 2 timmar senare akte arskurs nio och tio ivag till var vardskola. Vi delade ut leksaker till barn med mindre formaner, och lekte lekar med dem och pratade med argentinare i varan alder, vilket var trevligt. Och ett skont avbrott fran pluggandet. Dock har vi fortfarande massa laxor, det kanns som lararna tycker det ar popis att ge oss laxor over dagen (typ “hej ni far det har idag, gor klart det till imorgon”), sa ska snart skriva klart en grej om kulturkrocker, sen far jag ANTLIGEN sova!

Leave a Reply

