safe & sound!

Hallo dar!
Landade i forgar i Argentina! Sa nu har jag varit hela tre dagar har (sa sjukt konstigt att tanka pa!).
Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta tiden som har gatt (har inte hunnit skypa med nagon utav mina vanner eller familj an!), men kan borja med att beratta smatt om dagarna som gatt. Forsta dan landade jag runt 7 pa morgonen (lunchtid hemma i Sverige), efter att ha flugit i cirka sexton timmar. Kunde inte sova en enda timme kan jag tillaga, och dan innan hade jag bara fatt drygt fyra timmar somn, so kande mig verkligen helt doende nar jag landade. Haha, hade tom. svart att hitta TGS manniskorna som vantade pa mig, sa fick ga runt och leta pa flygplatsen i cirka en halvtimma. Efter det anlande vi till boendet aka. vara lagenheter och halsade pa folk. Det var lite konstigt for alla, typ, eftersom vissa har kant varandra i flera ar och ar praktiskt taget familj, men det kanns som det blir battre.

Det enda negativa med Argentina hittills maste nog vare nar en random argentinare helt plotsligt sprang fram pa gatan och ranade mig (slet av mig mitt guldhalsband) och sprang i vag for att sedan hoppa pa sin motorcykel. Att alla sedan ska vara sadar jattegulliga och bry sig och krama mig och fraga mig om jag ar okej gjorde det hela en javla massa varre, haha, nu ar jag nog mer kand som “hon som blev ranad forsta dan”. Lagom kul att min rumskamrats morsa mitt under hennes skype samtal fragade om vem som blev ranad. Greejt, nu har det spritt sig till verkligen ALLA.

Okej, ska avsluta har. Klockan ar elva pa natten, och vi ska upp vid cirka sex imorgon for frukost och sedan ga till skolan. puss puss (ska forsoka ordna ett battre inlagg med SVENSKA bokstaver nasta ganga, haha!)

One thought on “safe & sound!

  1. reported most people will payback ones own loans punctually along with free of fees A number one credit debt nonprofit can possibly expect how many persons switching to them intended for help above payday cash loan bad debts for you to double this approach. credit debt aid organization tells all around buy typically the quickly, large fascination financial products this year. Any nonprofit reveals 3 years earlier the quantity of consumers with them was basically trivial. chwilówki 500kredyty bez bikkredyty pozabankowe nowy saczwięcej na ten tematpozyczkanadowod24.com.pl http://kredytybezbik24.net.pl http://pozyczki-prwatne.org.pl http://pozyczki-prwatne.org.pl

Leave a Reply

