JAG RIVER EN VACKER DRÖM,

Summer fragments
Saaremaa, Estland. 2012
Jag är verkligen sämst på att blogga! Ska försöka göra ett längre inlägg med fina bilder ifrån sommaren, men för att vara ärlig tog nog min kamera mer semester än mig den här sommaren! Lovar att den ska arbeta ihjäl sig i Argentina och för bloggen.

 Den här veckan har jag inte gjort särskilt mycket. Skaffat adapters och bra skor inför Argentina, inte så mycket mer att säga. Helt sjukt att det bara är tre dagar kvar tills planet lyfter! Ska försöka ta tag i packandet ordentligt nu, har slängt ett par tröjor på resväskan hittills och sagt “kanske den och den hmm”, och träffat vänner efter deras skoldagar. Ska ordna en riktigt brakar middag för mina närmaste vänner kvällen innan jag åker! Det blir nog superbr. Så som sagt, ett större inlägg med bilder kommer nog redan ikväll (innan det blir tyst ett tag  igen på bloggen när jag gör mig hemma stad i min nya stad).

Leave a Reply

