awake my soul

 
Hej!
Sedan jag bloggade sist har jag varit ute och köpte byxor minns jag (fick tag i ett par kahki gröna & lyckades byta ut mina wrangler jeans vars dragkedja gått sönder (utan kvitto och till en större storlek till och med!)), och nu ligger jag på soffan och jäser. Kunde inte sova alls i natt, och skulle ha gymmat tidigt i morse men orkade inte alls, så istället har jag tillbringat morgonen med att snyta näsan, dricka té och tumbla’ (lite smått sjuk med andra ord).

Ser på “Gentlemen of the road” (om mumford & sons för er som gillar dem!) på youtube, mysigt. Inne på andra avsnittet nu.

Kan förövrigt inte fatta att det bara är sju dagar kvar tills jag åker! För att vara ärlig längtar jag ihjäl mig, alla jag känner är i skolan och lär känna nya människor, brukar tvinga dem att se mig efter deras skoldagar och mata mig med historier. Skyller på att jag är socialt undernärd just nu. Längtar dock inte riktigt efter att kick starta skolan och börja råplugga igen.

Okej, ska sätta punkt här. Hejdå!

Leave a Reply

