Liseberg

math
Hittade den här bilden i mitt arkiv. Det är en bild på Göteborgs lilla nöjesfält Liseberg, & det är precis vad jag satt varje matte lektion under nian och kollade på utanför fönstret, vi hade nog verkligen klassrummet med Göteborgs bästa utsikt just då.

Tittade igenom mitt blogg arkiv, och GUDARS vad jag klagat på läxor hela tiden! Borde nog sluta göra det i vart och vart annat inlägg.

Har också märkt att flera utav mina bilder som jag laddat upp på Tinypic (istället för blogspot’s egna server, då jag överskridit gränsen för bilder) faktiskt har bytt ut mina gamla bilder! Så i flera inlägg dök det upp väldigt väldigt konstiga teckningar och posande emo kids. Blev sjukt paff, att det kan bli så? Hädanefter ska så mycket material som möjligt lagras på Flickr.

Leave a Reply

