shopping

cornflakes cookiesTänkte dela med mig av vad jag köpte vid senaste inlägget. Kunde dock inte låta bli att lägga upp den här bilden på så sjukt goda cornflakes kakor som jag äter flera dagintag av nu för tiden, hehe.

Köpte den här toppen! Hurra, har tänkt att jag måste köpa en sån i vit i säkert flera månader nu, hehe.

Det här fina bältet (förra bilden) slank även med. Knappt femtio kronor inne på gina tricot, så hur ska man kunna säga nej? När jag ändå tittat på det och funderat att köpa det flera gånger innan..

Sen så hittade jag dem här örhängena med två sjärnor, solar och två månar för cirka 20kr. Sjukt bra då jag letat efter ett par nya örhängen att kunna ha i mitt hål längst upp på vänster öra. Lyckas alltid tappa bort eller tröttna på örhängena, så bra för mig att de inte är så dyra den här gången då.

Leave a Reply

