I feel numb

junejune junejune 
Fick  veta att jag kom in på mitt första hands val till gymnasiet (yeay!), ekonomi – Juridik på Samskolan. Nu får jag bara ta reda på hur jag blir av med min plats (som jag kämpat så hårt för att komma in på, haha) eftersom jag ska börja på TGS till hösten. Det känns så ironiskt på något sätt att ha kommit in på de två skolor jag verkligen satsat på att komma in på, trodde ärligt talat att jag skulle komma in på mitt tredjehandsval och that’s it. Jaja, hoppas ni alla har en bra onsdagskväll.

Leave a Reply

