löpareskor & sånt

Jag har inte dött eller någonting, dessvärre har min uppdatering gjort det, jobbar antagligen på bränman, sover, läser eller för glömsk för att komma ihåg kameran. Lägger dessutom upp en bild på ett par löpare skor så att ni kan tro att det är det enda jag håller på med nu under lovet, istället för att berätta om frukostar bestående av gårdagens tårtor & ny lagade pannkakor och filmkvällar fyllda av godis & B&J med tjejerna.

Nej men allvarligt, från och med imorgon hamnar alarmet på tidigt och jag ska jogga som aldrig förr!
(Ja, det förstördes lite idag och igår då jag snoooza som aldrig förr. Powerwalka och fick elaka hundar springande efter mig istället.)

Leave a Reply

