Toalett pappers attackerade cyklar.

Hej. Idag tog våran klass lite ledigt ifrån matten och svenskan, köpte toa papper på willys & attackerade en cykel. Eller, en cykel och cykel, vår idrottslärares cykel. haha.

 Hälften av klassen fick efteråt ett argt sms i inboxen om “hur roligt skämtet var” och att vi hade tio minuter på oss att städa upp skiten ifrån cykeln. Tio minuter senare fick vår lärare åka iväg på cykeln, som fortfarande in dränkt i toa papper… haha.

Resten utav dagen har jag varit helt groggy, vilket känns för jävligt då det är vår klass sista dagar tillsammans och så många människor jag aldrig kommer att se igen osv osv. Har legat på soffan helt ihop rullad bredvid katten i 1.5 timmar fram tills nu, så ska nog vara lite mer produktiv och sätta på tvn medan jag bara fortsätter självömka mig över min trötthet och onda hals och bla bla bla. 50/50 har jag hört är sjukt bra, så passade på att ladda ner den för någon dag sen. Sjukt taggad på att uggla på en så söt kille som Joseph Gordon-Levitt i två timmar nu!

Leave a Reply

