Pretty flowers and black leatherjackets.

Hej! Här är ett par bilder på hur jag klädde mig i Onsdags! Vi hade någon slags idrottsdag där vi skulle heja på vår skola som tävlade emot våra “syskon” skolor ifrån andra städer. Göteborgarna kom 2;a, vilket är jäkligt fett, även om vår idrottslärare verkade riva av sig håret större delen av dagen (i ren frustration och förtvivlan).

Bilderna har Louise tagit (Sista bilden längst ned!), och nej. Ni behöver absolut inte gå till optikern i morgon eller nästa måndag (även om jag själv kommer ägna honom ett besök på måndagen) för att ni tror ni har fått synfel eller så, fick tag i bilderna i ganska liten storlek så dem är aningen förstorade, vilket bidrog en hel jävla del till suddigheten kan jag säga! (nu vet ni hur bra jag sett de senaste veckorna, haha, har seriöst räknat ner dagarna till att höja styrkan på mina linser nu på måndag, lol.).

Så nu ska jag återgå till att dricka mitt té. Puss.

Leave a Reply

