I will always be blamed

light artlight art
Hej! Är just nu på väg ut genom dörren för att genomlida ännu en skoldag för att ha orientering i skogen flera timmar m.m. Hört att det ska regna också.

Så passar på att blogga iväg lite nygamla bilder på mitt äppelträd utanför fönstret – eftersom jag lämnat kameran där och i all uttråkan när jag gått förbi gång på gång knäppt hundratals bilder på det.  La till en låttext ifrån the tallest man on earth, kommer dock inte ihåg vilken låt. Kan det ha varit “Troubles will be gone”?

Sen kommer jag hem sent, för jag och malin mfl. ska se på rebecka och fiona ikväll! Taggad! Måste bara hem till malin’s mormor/farmor innan och duscha bort orienteringssvetten innan, haha! Hoppas ni får en bra onsdag, läsare! Puss.

Leave a Reply

