drink coca cola.

Hej, lägger upp lite bilder ifrån idag va. Jag och mamma åkte och handlade lite, sen lunchade vi även på Café Tazza (skit i stavningen.)

Drack en cola..

.. och var glad. Sen tjöttade jag på arbetarna lite extra om vad de gjort av med mitt CV som jag lämnade in för evigheter sen och om jag kan få sommarjobba där. Kanske ni ser en cola drickande liisa där i år. Kanske inte.

Käkade vegetarisk lasagne, så jävla god. (lite osäker på hur lockande bilden ser ut dock. Matfotografi – mitt nästa förbättringsområde.)

Har även städet i mitt rum, hängt upp alla blommiga fina vårplagg och hängt in alla stickade tröjor och vinter saker. Så gött!

 

Leave a Reply

