burn book

Act III: Slowly
Untitled
pictures, flickr.
Hej, idag blir det ingen vidare bloggning då jag skriver uppsatser för fullt här hemma.
Man kan jo undra om det är något hemskt sorgligt samband med att jag pluggar mer effektivt än någonsin just idag och att TVn inte funkar för att mamma drog ut sladden tidigare då det åskade, och ingen nu verkar veta hur man startar den (själv orkar jag inte ens resa mig från soffan för att ta reda på om den verkligen inte kan starta.).

Dock är något gott i allt elände att jag fick paket idag, ända ifrån Toronto, Kanada. Med juste det ja, något gott i. puss.

Leave a Reply

