HEJ DÄR

Hej på er!
Har världens bästa grej som jag dör av längtan att berätta för er, ni kanske kan vänta ett par dagar innan jag kan uppdatera nära och kära om detta? Så här såg jag för övrigt ut idag, ny stickad tröja ifrån bikbok. Så sjukt skön, letat efter en sån i flera år. Sprang för övrigt det dubbla utav min vanliga jogging runda idag, ska till och med satsa på tre dubbla imorgon under sovmorgonen. Studsar bara fram nu för tiden. Nu ska jag och mitt löjliga flin ner i köket för att äta middag.

Leave a Reply

