dedicated to crillä

Efter massa påtryckningar ifrån en viss Christine (..) så har jag blivit tvingad/söndertjatad på att lägga upp dessa bilder ifrån Lördags. Don’t ask why.

kaj2Vi gick mot masthugget, köpte sushi och fotade rosa träd (mest jag dårå.)

Så här glad var jag! kaj10 kaj3Sen kom det en liten vilsen stadskatt som också ville vara med på picknick. kaj5kaj6kaj7Älfborgsbron stod i brand. kaj8kaj9Christine stod och filma. Hejhej Christine! kaj11Sen blev det svinkallt och tusen filtar var inte nog för att värma våra converse klädda fötter, så vi åkte hem igen.

Nu ska jag ha hur roligt som helst hela dan och göra vad jag vill – not. Kommer sitta bänkad framför matteböckerna och sånt, usch och fy.. Drygt 1,5 månader kvar nu va?! hejrå.

One thought on “dedicated to crillä

Leave a Reply

