Vår

spring
Så här fint och vårigt var Göteborg idag! Tjihoo! spring
Så här glad över det var jag! spring
Fotograf Christine tog bilden innan på mig, emellan åt såg hon fundersam ut. spring
Ska jag vara helt ärlig så hatar jag göteborg vissa dagar. Idag var inte en sån dag. spring
Tog ego-bilder i spegelreflektionen på pressbyrån. Älskar mitt nya objektiv, så sjukt bra och åh vill aldrig ta av det igen. spring
Hela dagen hade vi suttit ute i solskenet på skolgården och längtat efter dagens slut, och ja, vad händer med svensk pissväder då? Det börjar regna. spring
När jag kom hem blommade dessa vid ytterdörren, fett nice. spring
Drack té, och älskar fortfarande mitt objektiv.

Njut av helgen och sovmorgon nu :)

One thought on “Vår

Leave a Reply

