SUNDAYS

Untitledcity of angels

coos bay oregon bnbTallinn1 +2, flickr. 3. tumblr 4+5 flickr.

+ Tummen upp för jogging rundor på morgonen..
+ tummen upp för ledighet
+ t upp för att dricka tusen koppar té
+ t upp för att göra thaiwok på impuls (med någorlunda resultat)
+ t upp för att köpa ordentligt sköna jogging skor och nya brallor ifrån stadium
+ t upp för att vara jättesugen på att åka till Estland och polen i sommar (älskade Tallinn på sista bilden! saknar hela staden.)

– Tummen ner för måndagsångest och ett stort tryck i bröstet
– tummen ner för att plugga massa massa på söndagar, trots att det är fint väder ute
– T ner för att man längtar bort trots att man knappt kommit tillbaks
. jättestor tumme ner för att knappt kunna sova på nätterna och klicka på “uppdatera” minst 30 gånger i timmen på samsung telefonen, bara för att vänta på ett besked som aldrig verkar komma.
– ner för att jag troligtvis inte lär få min röst igenom om polen grejen,.

oh herre vad många saker jag har på axlarna. Om jag hade haft tid, så hade jag nog krupit ihop i fosterställning. The future will be sweet, brukar man jo säga, så ge inte upp hoppet för min bloggning på ett tag (även om jag vet att ni varit lite.. hrm, passiva? med att besöka på sistone. & kommentera!)

Leave a Reply

