I’ve have news for you my friend, I’m sticking by you until the end .

Så här kan man se ut när det är lite finare väder ute! Så här såg jag ut tidigare i veckan (då vädret låg på cirka 20grader). Göttmos. Allting är i princip supergammalt, utom linnet (new look) & tröjan (bikbok.).

Ska bara gå och dra mig i soffan, är galet trött. Fikade och promenerade på stan (läs: fönstershoppade.) med Malin och Christine. Hade tänkt springa efter skolan  men är allt för trött. Trots att min vecka hittills bara bestått utav en skoldag så skriker hela jag psykiskt och fysiskt efter heeeeeeeeelg. Galet kul att jag fick veta att halva fredagen imorgon kommer spenderas åt att göra det där nationella provet som jag missade när jag var bortrest! Som sagt: HELG.och det på bums tack.

2 thoughts on “I’ve have news for you my friend, I’m sticking by you until the end .

  1. Your photos are beautiful and you have an impeccable sense of style! Glad to have found you blog!Camillehttp://distantfreedom.blogspot.com

Leave a Reply

