satan i gatan..

skåne
.. vad kallt det är idag! (En bild på Sofia som flyger iväg i somras symboliserar det ganska så bra. Hej Sofia!)

Mamma och jag mättade våra magar med italienskt ganska så nyss, och kom tillbaka en snabbis till hotellet för att lägga undan väskor och så att jag kan ta på mig en stickad tröja under min slitna levis jacka (paris fynd! whopwhop.) hur som helst, fryser ihjäl fortfarande vid brasan i hotell lobbyn i min stickade tröja, så funderar på att kasta på mig en till under jackan och sen gå ut med mamma igen. Paris at night lixsom. hur som helst, och blåst. en jävla massa vind som blåser på en, nu ser franskarna ganska så fisförnäma ut i sina tjocka dumjackor. hrmpf. hur som helst, hejrå.

2 thoughts on “satan i gatan..

Leave a Reply

