sun sun sun.

Så här såg jag ut igår medans jag och tjejerna gick runt på stan, fikade och rotade i butiker. Sen skulle jag gå och ta passfoto, flera hundra i kön före mig och pappa, sen inser pappa att båda förmyndarna behöver skriva på, sen får vi åka hem till mamma och knacka på hos närmaste granne som kan skriva intyg om att det var mamma som skrev på. Så onödigt. Sen fick vi åkte tillbaka, och jag insåg att om jag sparat lappen hade vi varit femtio personer före i kön, men men. Såg ut som någon sur rysk hora på mitt passfoto, fick ta om bilden där jag såg någorlunda normal ut för att kragen var helt sned, sen såg jag ut som ett mongo men jag vet inte hur många gånger man får ta om fotot innan dem bakom luckan börjar anse att man är arrogant så nöjde mig där.

Verkar vara evigt dömd att skämmas för mina pass & id handlingar.

One thought on “sun sun sun.

Leave a Reply

