grey haired girl

Hejhej, ville bara skriva ett kort inlägg bara för att jag kan och har tid och redan är vid datorn i jakt på bilder att ge till Elin.
Idag känner jag mig sjukt nere, ni vet mitt blonda hår? Som kom till när en frisör missförstod mig helt och försökte göra det platinablont istället för solblekt och som jag fortsatt ha i evigheter för jag hatar när folk byter hårfärg som trosor. Försökte tona det hemma igår = flopp. Har grått hår nu. Ska lägga på ett till paket toning, sedan ett till. Om det inte går är jag körd.

Glad är jag över att jag ska kulturisera mig idag, ska gå till stadsbiblioteket med Elin och Christine och se på en foto utställning som 23 nästan nyexaminerade fotografer gjort. Härligt.

Leave a Reply

