shine shine on

 haloj, känns som allt för lång tid sedan då jag faktiskt lade ner större kraft och ansträngning åt bloggen. Fy på mej! Men livet krokar ibland, som idag har jag egentligen ett musikprov att hårdträna inför, har allvarligt talat inte rört papprena förrens igår och insåg att jag inte ser någon av de filer läraren lade upp på internet, så hoppas att dokumenten han mejlade till mig efter mitt panikslagna mejl halv tio igår funkar.
Ovanför är lite bilder ifrån min dag. En facelook och en läskig arm.. Sedan drog jag till knappkarlson och blev rånad när jag köpte sju pyttiga knappar, eller nå väl, kändes åtminstone som det när jag förtivlat rotade runt i fickorna efter växel. Sedan är det helg snart, Woho!
Leave a Reply

