LEMONADE ON THE BEACH

Spetskor och min skinnryggsäck ifrån Beyond retro var min dagliga dos i spanien typ.
Att ha ett så här blommigt och färgglat stacket är få förunnat.
Ja, ni ser rätt. Det är moln i bakrunden! En utav världens högsta vulkaner besökte vi.
Oförskämt blå himmel.
En söt liten spansk by
Odlingar överallt
Ett jätte äckligt och gammalt skabbigt hus som låg invirad i höga staket och låg och flaggna mitt i en by med massa tjuvar. Blev smått kär i dess charm.
Tänk om Sverige kunde se lite mer ut såhär..
världens vackraste solnedgångar vid vårat hotel
Och lite så här såg man ut då. Brun och så. Livet var allt gött då.
Sen chillades det på kvällarna, hade köpt tusen olika läderarmband och målade ständigt dit en ny fjäder på handleden.

Vi har fått en ny “dusch” hemma, helt underbart för nu är strålarna typ tio gånger starkare, så det verkar som mitt obotligt tjocka hår kan få sig en match nu för tiden. Det firar vi med gamla bilder ifrån Spanien (som jag hatar Sverige när jag bläddrade förbi mapparna med bilderna därifrån, blä), insåg jo faktiskt att jag inte hade någon blogg då, och förhoppningsvis har jag inte hunnit sönderblogga dem än trots det.

I just feelt like blogging away my old photos from Spain. I hate being in Sweden right now. (sorry for having the entire post almost in swedish)

Leave a Reply

