kungsport, fika och konstiga gubbar på vagnen och så

Jag har lust att bara bajsa på mobilen och datorn och allting som skiter sig för  mig just nu, tror att sladden som för över bilder till datorn mest är till för att ladda mobilen via datorn, för alla namn på bilderna är ett enda virrvarr utav kaos utan att en enda syns, så efter ett jäkla långt försökande att lägga upp de bilderna ifrån igår jag faktiskt tänk utan istället överfört tusan samma och sjutusen på en och samma tårta får ni de här ifrån igår med. Vi satt ett gäng på fyra brudar och fikade vid kungsportsplatsen igår. Så jäkla mysigt. Ikväll blire konsert (nrj experience för hela slanten), är lite nyfiken hur vip biljetterna faktiskt är. Kanske inte blir någon dagens, men med min underbara kamera på mobilen måste jag knäppa ett par ifrån nrj och lägga upp åt er imorgon, puss!

Leave a Reply

