I KNOW, SHE KNOWS, I’M NOT FOND OF ASKING.

Hej. Idag har jag gått i skolan sedan hem på promenad och kastat upp höstlöv i luften. Hela dagen har jag gått runt och nynnat på “det är så jag säger det” med håkan. “Hon låg på gatan och sände meddelande, mellan rymdskeppen, hon skär sig i handleden och säger att hon redan sett spanien..” Verkar som jag fått dagens inspiration ifrån ett par gammla skisser i mitt ritblock (+ “naive” med the kooks som står nedklottrad där bredvid.)

Hi. Today I’ve been to school and later on on a walk and throwing leafes up in the air. I’ve had a song in my head all day, a swedish one. And I noticed that it might look like I’ve found inspiration to todays outfit from my notebook (+ the kooks song “naive” that I’ve written down, a smaller part of, right next to.).

2 thoughts on “I KNOW, SHE KNOWS, I’M NOT FOND OF ASKING.

Leave a Reply

