LÖRDAG DEN 20:E AUGUSTI

Idag har jag mest hängt runt, käkat fish&chips vid hamnen och så. När jag kom hem fick jag efter tjat lära mig åka gräsklippare, skitkul jo! Om vi bara inte haft massa diken och gupp på tomten. Från Gustav Adolfs torg köpte vi även med kaka, någon med vallmofrö fyllning. Jag är en sucker för vallmo frön i bakelser (mhm, barndoms minnen.) men blev riktigt besviken på den här. Tur att vi inte köpte rubbet för 250 spänn som jag försökte övertyga mamma om.. hehe. Senare ikväll ska jag ut och se Daniel adams ray spela med vännerna, hade tänkt ta med mig systemkameran ditt för skojs skull och ta lite sköna kort. Kan så länga bjussa på dagens outfit.

Leave a Reply

