LENS CORRECTION

Hej som sagt regnar det idag som tusan, så har mest glidit runt hemma och myst, efter en lång dusch drog jag ner till hemköp och köpte ELLE och choklad. Synd att jag förlitade mig på att mitt tjocka håret skulle självtorka, åhnej idag gick jag runt och såg ut som ett skabb som aldrig tvättar håret – tvärtom hur fräsh som helst. Well well, skulle bara lägga ut lite bilder. Ska krypa ner under ett täcke någonstans och läsa ELLE och som sagt käka choklad (smakade lite under tiden jag redigerade bilder, huuuur god som helst!) Helt random hittade jag ett underbart filter i photoshop som heter “lens correction” och gör bilderna så här fräcka! Kanske är jag sist i världen med att upptäcka sånt, så blir nog inte så många mer bilder som ser så här jobbiga ut. puss.

Chocolate and ELLE! Could it be better?

Leave a Reply

