LIFE’S WHAT’S HAPPENING WHILE YOU’RE BUSY MAKING OTHER PLANS

1. Me and Ellen
2. unknow

Försökt fylla dem senaste dagarna med så mycket umgånge som möjligt med mina fina vänner som jag inte träffat på tre veckor! Men just nu regnar det och jag sitter själv i soffan, ätit upp en hel skål med körsbär och på tv är det någon random kriminal serie på sexan där dem pratar om att “knäppa svensken”. Sverige känns så grått och tråkigt och tomt just nu, och jag bara längtar ihjäl efter England igen. Inte blev mitt England sug mindre efter en dos av sista delen av Harry Potter på bio tidigare idag. Ett sorligt avslut på en lång vänskap.

As said, I’m back in Sweden. I’ve tried to fill the days with my loved friends, friends that I haven’t seen in 3 weeks! But for now I’m alone and just thinking about how gray and boring Sweden seems like right now. I miss England! And watching the last part of Harry Potter on the cinema today didn’t make it better.

Leave a Reply

